Тримаран-велосипед RedShark від Д. Рубау

Тримаран-велосипед RedShark від Д. Рубау створений для тих, кому до душі водні прогулянки, даний винахід може зацікавити спортсменів, любителів активного відпочинку.

Незвичайний тримаран на педальному приводі розробив відомий дизайнер з Іспанії, де, між іншим, будь-який іноземець може придбати за привабливою ціною малі вітрильні яхти.

Відомо також, що раніше пан Рубан працював на компанію Volkswagen. Водна іграшка представлена розробником в трьох різних версіях. Найдешевший варіант (Fun) підходить для активного відпочинку на воді. У більш просунутої версієї Adventure є в наявності кілька речових мішків, стильний водонепроникний багажник, де можна зберігати різну техніку, яка може стати в нагоді під час тривалої водної прогулянки по озеру, річці і так далі. RedShark підходить і для подорожей по морській гладі, природно за умови повного штилю. Найшвидша і заряджена версія Sport швидше призначена для тих, хто професійно займається спортом. Тримаран дозволить, за словами самого розробника, істотно урізноманітнити тренувальний процес.

Тримаран-велосипед складається з таких структурних елементів як велосипедна рама, мости, понтонні корпуси. Понтони виконані з міцного і легкого пластика, а рама і деталі з міцного карбону, що з’єднують корпуси. Тримаран оснащений пером керма висувного типу, а сам приводний вал практично не боїться солоної води. Гайки і болти виготовлені з високоякісної нержавіючої сталі. Іспанський дизайнер віддав перевагу складаній конструкції. Тримаран RedShark не викличе проблем, якщо мова йде про транспортування засобу вищезазначеного незвичайного водного транспорту. Винахід Д. Рубау можна перевозити на звичайному легковому автомобілі, обладнаному кріпленням для транспортування, скажімо тих же гірських/шосейних велосипедів.

Відносно цін, то версія RedShark Fun обійдеться потенційному покупцеві десь у 5 тисяч євро, а ось версія Sport вже коштує помітно дорожче, в районі 10 тисяч євро. На думку Рубау, його винахід не залишиться без уваги. Подібні водні іграшки, як показує практика, користуються попитом серед певних категорій споживачів.